Over Jabrijo


Welkom bij JABRIJO


Idee voor een eigen bedrijf

Als Ziekenverzorgende en praktijkopleider, werkte ik in diverse zorg instellingen in de regio Haaglanden. Hierna als Publieksvoorlichter bij het Centraal Informatie Punt Ouderen (CIPO) en Meldpunt Mantelzorg in Den Haag en daarna als Administratie-receptie-medewerker bij de gemeente Den Haag. Tijdens genoemde functies, had ik regelmatig contact met patiënten en cliënten met problemen van fysieke (lichamelijk), mentale (geestelijk), sociale (gezin en familie) en financieel onvermogen. Bepaalde problemen zijn anno 2000 met meer inzicht en individuele begeleiding te voorkomen. Na het afronden van gespecialiseerde opleidingen, begon ik mijn eigen bedrijf, om klantgerichter te werken.

Ambitie en visie

Op 18 maart 2008 schreef ik mijn bedrijf “JABRIJO Administratie” in bij de KvK in Den Haag. De ambitie van en visie met mijn is, om mijn klanten vanuit een ander perspectief, een indruk te geven van oorzaak, gevolg en aanpak van diverse problemen. Met mijn aanpak, geef ik een breder inzicht over genoemde aspecten, zodat mijn klanten meer begrip, zelfvertrouwen en verantwoordelijkheidsbesef ontwikkelen voor hun algeheel welzijn en een voorspoedig leven voor de langere termijn.



MAAK EEN AFSPRAAK

Persoonlijke eigenschappen

• Resultaat- en klantgericht
• Communicatievaardigheden
• Verantwoordelijkheidsbesef
• Inlevingsvermogen
• HBO-Universitair denkniveau
• Leergierig en vooruitstrevend
• Organisatie- en bestuurservaring
• Conflicthantering
• Stressbestendig, doorzettend, doortastend- en incasseringsvermogen
• Vrijdenker met respect voor andersdenkenden